duminică, 31 mai 2009

Video 1

VIDEO 1 - traducere din lb italiana

Gloria: Cum va numiti, cine sunteti si cu ce va ocupati?
Giancarlo: Ma numesc Giancarlo Costa, sunt cercetator si producator/industrias. Munca mea e impartita in doua. Am studiat in Franta, Biochimia si ulterior Biofizica. Locuiesc in Italia si colaborez cu diferite institutii de cercetare: Institutul Tehnologic de Energii Alternative din Grand Canaria, si cu Centrul de Energie Atomica Francez, unde ma ocup de studiul din punct de vedere biologic a viului, pentru a vedea cum reactioneaza plantele, ambientul in special, in fata diferitelor probleme de radioactivitate. Detin o firma italiana, o fabrica ce produce instalatii de biomasa, unde utilizam porumbul sau alte cereale, plante, cu scopul de a produce electricitate.
O alta firma este Aeroponica, unde producem instalatii pentru agricultura, adica, plantam plante ca rosiile, castravetii, pepenii, etc, fara a utiliza sol. Cultivarea legumelor in sere, fara sol, cu solutii nutritive reciclate, fara ingrasaminte, cu productii mult mai elevate. Un pas dupa Hydroponica.
Mai detin o firma ce se numeste Hypertech, ce are ca activitate studiul de noi tehnologii in domeniul fuziunii la rece, in domeniul biologiei moleculare. Astfel viata mea se imparte intre cercetare si productie.

Gloria: Conexiunea Dvoastra cu FAO (Food and Agriculture Org.)?
Giancarlo: Da, sunt consultant la FAO din 1996, am participat la primul Congres International privind alimentatia din 1996, apoi la cel din 2002, si de-abia l-am incheiat pe cel din 2008, unde am fost unicul care a primit delegatia iraniana si care a avut o intrevedere personala de 20 min cu presedintele Iranian Ahmadinejad
Eu consider ca doar prin dialog pot oamenii sa gaseasca claritatea pentru solutionarea problemelor.
O chestiune ce ar putea interesa in acest context, este faptul ca am fost unicul care a organizat acum 5 ani, in Ierusalim, un grup trilateral de cercetare, format de evrei, palestinezi, condusi de un ministru italian. Acest lucru a fost foarte important, fiind o provocare pentru mine si la nivel personal, de a ma pune la incercare din punct de vedere diplomatic, pe un teritoriu unde de peste 2000 ani sunt conflicte, pentru a vedea daca pot pune impreuna aceste persoane. Am avut rezultate ce mi-au dat o mare satisfactie, in special cu referire la latura umana.

Niciun comentariu: